wybór języka

jesteś tutaj: Strona główna  »  Dieta strukturalna  »  Ile można schudnąć w tydzień stosując dietę strukturalną?

Dr Bardadyn 'Mecenasem Zdrowia'

Nagroda dla Dr Bardadyna za upowszechnianie zdrowego stylu życia.

Drukuj

Ile można schudnąć w tydzień stosując dietę strukturalną?

     Dieta strukturalna w naturalny sposób prowadzi do stopniowej normalizacji masy ciała, ponieważ zalecane w niej produkty zawierają minimalne ilości kalorii w stosunku do bardzo wysokiej wartości odżywczej. Aby przyspieszyć efekty odchudzania od wielu lat udostępniamy różne formy wsparcia dla osób z nadwagą i otyłością - wczasy odchudzające, catering dietetyczny i jadłospisy do łatwego samodzielnego przeprowadzania kuracji odchudzających w warunkach domowych.

Prezentowane poniżej wyniki zebrano na podstawie ponad półtora tysiąca badań i ankiet przeprowadzanych w ostatnich latach wśród użytkowników różnych rodzajów naszych diet. Średnia utrata masy ciała w okresie jednego tygodnia dla poszczególnych Jadłospisów Diety Strukturalnej wynosi:

Ile można schudnąć w tydzień?

                                                                                                                                                                   

 

Dieta 800 kcal Intensywnie Odchudzająca 2,25 - 4,0 kg/tydz

 

Dieta 1000 kcal Odchudzająca 1,75 - 3,5 kg/tydz
 

Dieta 1200 kcal Oczyszczająca i Odchudzająca 1,5 - 3,0 kg/tydz

 

Dieta 1600 kcal Odmładzająca i Regenerująca 1,25 - 2,75 kg/tydz

 

Dieta 2000 kcal dla Sportowca 1,0 - 2,25 kg/tydz

 

Dieta Bezglutenowa 1200 kcal 1,5 - 3,0 kg/tydz

 

Dieta Cukrzycowa 1500 kcal 1,25 - 2,5 kg/tydz

 

Dieta Cholesterolowa 1600 kcal 1,25 - 2,75 kg/tydz

 

Dieta Przeciwnowotworowa 1800 kcal 1,25 - 2,0 kg/tydz

 

 

Uwaga: Podane dla poszczególnych diet znaczne zróżnicowanie w zakresie stwierdzanego spadku wagi po pierwsze wynika z faktu, że osoby z niewielką nadwagą chudną zazwyczaj w tym samym czasie mniejszą ilość kilogramów, niż osoby z otyłością, u których redukcji podlegają większe ilości tkanki tłuszczowej. Ponadto, przyczyny nadwagi i otyłości różnią się u poszczególnych osób. Czynniki genetyczne, środowiskowe, dotychczasowy sposób odżywiania i podejmowane próby odchudzania, tempo przemian metabolicznych, poziom aktywności fizycznej, to czynniki, które również wpływają na tempo odchudzania. Oznacza to, że wyniki odchudzania mogą różnić się w zależności od osoby. W rezultacie, dwie osoby stosujące tę samą dietę mogą schudnąć różną liczbę kilogramów. Dlatego żadnego pojedynczego wyniku nie należy traktować, jako typowy. Również statystyczne wyniki przedstawione dla poszczególnych diet mogą odbiegać od rezultatu uzyskanego przez konkretną osobę.

 

Wróć

Książki

Sklep

Facebook

Copyright © 2012
Dr Bardadyn - Wszelkie prawa zastrzeżone